E-shop s potravinami Kolonial změnil logo, korporátní identitu a má nový web

Kolonial.cz má nové logo

Kolonial.cz má nové logo

Po dvou letech existence mění e-shop s potravinami, který patří do skupiny Mall Group, svou korporátní indentitu. Hlavní a dominantní barvou je žlutá. Redesignováno je logo a i celá web.

„Naše původní identita stavěla především na kvalitě, spolehlivosti a úslužnosti a měla za cíl odbourat základní bariéry u zákazníků, pro které byl nákup potravin na e-shopu velkým krokem do neznáma,” vysvětluje Ondřej Tomeš, marketingový ředitel Kolonial.cz změnu korporátní identity. “Dnes o tom, že potraviny objednané přes internet jsou stejně kvalitní nebo kvalitnější než v supermarketu a že příručí těžký nákup vynese až na práh kuchyně, nikdo nepochybuje. Tak jak se ve vnímání služby posunuli zákazníci, posunuli jsme se také my.”

Nová podoba webu kolonial.cz

Nová podoba webu kolonial.cz

Staré a nové logo e-shopu kolonial.cz

Staré a nové logo e-shopu kolonial.cz

08. 02. 2017 17:39