Kika rozjíždí nový komunikační koncept

Kika, řetězec s nábytkem a bytovými doplňky, představuje novou komunikační strategii pro Česko, Slovensko, Maďarsko a Rumunsko. Základem je série reklamních spotů z dílny agentury Young & Rubicam Budapešť.

Koncept stojí na sloganu Domov vašeho života, sleduje různé lidské příběhy a ukazuje, jak životní situace dovedou ovlivnit vzhled domova. Příběhy vypráví sami hrdinové, ale zobrazují se pouze proměny nábytku a bytových doplňků v průběhu času. Reklamní spoty točil v Maďarsku režisér Viktor Horváth.

ATL a instore komunikace

Součástí kampaně jsou také ATL vizuály a instore komunikace. „Kika Nábytek bude využívat a rozvíjet nový kreativní koncept v dalším období, zefektivní stávající komunikační kanály a využije tak nové cesty k oslovení stávajících i potenciálních zákazníků,“ říká marketingová manažerka společnosti Kika Nábytek pro Českou republiku a Slovensko Miroslava Nezvalová.

 

24. 05. 2016 10:30