Kofila se nyní prezentuje jako káva v čokoládě

Společnost Nestlé uvádí novou reklamní kampaň na tyčinku Kofila. Kampaň je postavena na představení Kofily jako kávy v čokoládě. Toto pojetí vychází ze skutečnosti, že jde o jedinou čokoládovou tyčinku na trhu, která obsahuje skutečnou kávu.

Vzhledem k velmi dobré známosti značky je cílem kampaně zvýšení spotřeby a frekvence nabízením nových příležitostí ke konzumaci. Klíčovým prvkem kampaně je virální video doplněné bannerovou kampaní a samplingem. Kampaň doplní výrazná vizibilita na prodejnách.

Kampaň vytvořila agentura Zaraguza, spot v režii Jana Zajíčka produkovala společnost Punk film.

Soutěž na obal

Nestlé navíc vyhlásila soutěž pro designéry na návrh obalu limitované edice této tyčinky. Garantem a organizátorem soutěže je Czechdesign. Vítěznou práci vybere odborná porota v čele s Alešem Najbrtem a výsledky soutěže budou vyhlášeny v Národní galerii v Praze u příležitosti retrospektivní výstavy Zdenka Rykra, který je autorem původního loga Kofily. Designéři se mohou hlásit až do 26. května 2016 na stránkách Czechdesign.

 

16. 05. 2016 13:32