Komunikace Prahy na rozcestí?

Pražská informační služba (PIS) vypíše počátkem ledna nové výběrové řízení na aktualizaci komunikační strategie, destinačního loga i vizuálního stylu Prahy. Na komunikační strategii a vizuální styl bylo výběrové řízení vypsáno již letos, v říjnu jej však PIS zrušila z důvodu nedostačující kvality doručených nabídek.

Nové výběrové řízení

Součástí výběrového řízení bude komunikace, která zastřeší internet, sociální sítě, veletrhy, outdoor i tisk. Oficiální vypsání tendru se očekává kolem 10. ledna 2017 a v polovině února by měla být agentura vybrána.

Dle ředitelky PIS Nory Dolanské je spolupráce plánována na 3 roky a cena zakázky bude 5 mil. Kč. Výběrové řízení by mělo být dvoukolové a návrhy bude hodnotit porota složená ze zástupců PIS, pražského magistrátu a odborníků z oblasti marketingu a designu.

Stávající styl

Nyní Praha využívá styl, jehož hlavním prvkem je rozcestník znázorňující hlavní město jako křižovatku a je doplněn sloganem „Ryzí emoce“.

Zdroj: Mediaguru

01. 11. 2016 13:34