Na vrcholu nejlepších světových značek se obsazení nemění

Homepage interbrand.com

Interbrand, poradenská firma zaměřená na hodnocení značek, zveřejnila zprávu, ve které uvádí nejhodnotnější značky v roce 2016. Žebříčku dominují již tradičně značky Apple a Google. Mezi stovkou nejlepších jsou mj. značky Coca-Cola, Microsoft, Toyota, IBM, Samsung, Amazon, Mercedes-Benz a GE. Do stovky se také poprvé zařadily značky Dior a Tesla.

 „Je jasné, že nejlepší světové značky nepodléhají změnám, ale řídí je,“ řekl Jez Frampton, generální ředitel společnosti Interbrand. „Firmy chápou, že Anatomie rozvoje značek je složitá, jedinečná a osobní, nahlížejí na ni zvenku i zevnitř, expandují na nové trhy a vytvářejí lepší možnosti pro rozvoj svých značek a podnikání.“

Mezi pěti nejrychleji se rozvíjejícími značkami jsou Facebook (nárůst o 48 %), Amazon (33 %), LEGO (25 %), Nissan (22 %) a Adobe (21 %).

Kompletní seznam a zprávu s analýzou růstu, sektoru a průmyslových trendů, naleznete na adrese www.bestglobalbrands.com.

 

11. 10. 2016 11:52