Ikea spouští kampaň pro udržitelnější budoucnost

Zdroj: ikea.com

Společnost Ikea ve spolupráci s agenturou Kaspen/Jung von Matt připravila novou kampaň s názvem „Lepší řešení pro lepší budoucnost“. Kampaň je postavena na tématu udržitelného rozvoje a šetrného přístupu k životnímu prostředí a snaží se ukázat veřejnosti, že myšlenka udržitelnosti je nedílnou součástí každého výrobku Ikea.

Michal Kroupa, manažer externí komunikace Ikea Česká republika, Maďarsko, Slovensko o kampani řekl: „Chtěli jsme téma udržitelnosti odlehčit a udělat ho přístupné co nejširší skupině zákazníků. Záměrně jsme se snažili vyhnout v komunikaci příliš technickému přístupu. Žádné chemické vzorečky a popis složitých výrobních procesu v kampani zákazníci nenajdou. Naopak jsme chtěli, aby si zákazníci dokázali představit, jak se promítá udržitelnost do produktů, které má mnoho z nich doma a každý den je používají.“

Komunikační mix a trvání kampaně

Kampaň běží až do poloviny února v obchodních domech Ikea, na internetu a v outdooru. Příběhy produktů jsou také uvedeny ve speciální sekci na www.IKEA.cz/lepsireseni. Komunikaci doplňují originální omalovánky, jejichž autorkou je Jolana Daňková a pop-up výstava v holešovickém multifunkčním prostoru Studia Alta.

 

19. 01. 2017 13:29