ČSOB Pojišťovna čeká nečekané

Výřez z vizuálu nové komunikační kampaně ČSOB Pojišťovny

Hlavním motem podzimní kampaně ČSOB Pojišťovny se stal headline Čekáme nečekané“. Jde o dlouhodobější koncept, na kterém bude značka stavět do budoucna mediální obraz svých produktů a služeb. Koncept byl vytvořen ve spolupráci s agenturou Comtech.

Klíčové sdělení kampaně

Kampaň slibuje v podobě produktu Náš domov prodlouženou pětiletou záruku na veškeré spotřebiče a proplacení nákladů na jejich opravu nebo na koupi nových při jakékoliv poruše. Pojistka by se měla vztahovat i na případy, kdy si přístroj rozbijí lidé sami. Navíc lze v případě pojištění přes asistenční službu jednoduše objednat deratizátora, zámečníka, elektrikáře nebo opraváře zmíněných spotřebičů. A to vše na náklady pojišťovny.

„ČSOB Pojišťovna počítá i se situacemi, které by v pojištění nikdo neočekával. Očekáváme, že se pračka může rozbít až po zákonné dvouleté záruce, že bude ukraden notebook z kufru auta, že bude ukradeno kolo před hospodou, že bude ukraden tablet půjčený od kamaráda, že se rozbije topení… Prostě čekáme nečekané. A z toho vyplývá nový slogan. V komunikaci budeme vyzdvihovat právě takové situace a takové výhody našich produktů, které klienty překvapí, a které nabízíme jenom my,“ tvrdí marketingový specialista ČSOB Pojišťovny David Roček.

Trvání kampaně a komunikační mix

Kampaň běží od 3. října do 30. listopadu. Součástí komunikačního mixu jsou billboardy, PR články v novinách, internetové bannery, microsite, obálky a přílože k výročním dopisům, letáky a plakáty na prodejních místech.

V rámci nové kampaně uvádí ČSOB Pojišťovna také nový vizuální styl. Snaží se působit více lidsky a přátelsky. Tento pocit se snaží navodit využitím prvků jako jsou akvarelové tahy štětcem či psaná forma loga  ČSOB Pojišťovna.

Zdroj: Mediář

10. 10. 2016 11:14