Průzkum: pozitivní komunikací se Čechům do paměti dostala Kofola

Společnost GfK uskutečnila v říjnu 2016 průzkum na on-line populaci 15+ let věku. Cílem bylo zjistit, která z českých značek se nejvíce svou pozitivní marketingovou komunikací zapsala do paměti Čechů, kterou z vybraných českých značek vnímají jako nejtradičnější a na kterou z nich jsou nejvíce jako Češi hrdí. 

Podle aktuálního zjištění GfK se spontánně do paměti zapsala značka Kofola. Tatra je Čechy vnímána jako nejvíce tradiční česká značka. Nejčastěji jsou pak lidé hrdí na značku Favorit. Studie představuje společný projekt GfK a sdružení CZECH TOP 100.

Marketingovou komunikací se dále zviditelnila značka Škoda a Airbank. Druhé a třetí místo v kategorii „Tradiční česká značka“ obsadily značky Čedok a Hamé. Kromě značky Favorit jsou také Češi hrdí na Čedok a Dermacol.

Zdroj: GfK

29. 11. 2016 13:46