10 tipů, které vám pomohou obsadit restauraci

Vlastníte restauraci? Máte pořád narváno? Pak jste šťastným majitelem a podle všeho víte „jak na to“. Pokud naopak řešíte, jak hosty do svého podniku přitáhnout, můžete zkusit některý z níže uvedených osvědčených tipů.

  • Zrevidujte aktuálně používané reklamní a informační kanály. Nemají dostatečný efekt? Zbavte se jich. Investujte čas a energii do nových postupů.
  • Upozorněte na své výhody, vždycky se nějaké najdou, ale nezapomeňte, že kvalitní kuchyně je dnes již samozřejmostí.
  • Je vaše restaurace součástí hotelu či penzionu? Lidé si možná myslí, že jste určeni pouze pro hosty hotelu nebo mají představu, že hotelová restaurace je automaticky příliš drahá. Dejte jim vědět, že tomu tak není.
  • Nezapomeňte, že jíme i očima. Využijte pro prezentaci pokrmů také sociální sítě. Čím budou fotografie lákavější, tím je větší šance, že je lidé budou chtít také ochutnat. Nezapomeňte ale, že jídlo, které pak host dostane na talíř by mělo odpovídat očekávání, které vyvolaly hezké fotografie.
  • Při komunikaci se snažte být užiteční. Sociální sítě využívejte nejen k prezentaci nabídky, ale také pro rady, komentáře, návody a tipy. Tím zvýšíte také šanci na zpětnou vazbu.
  • Vytvářejte kult osobnosti. Pozvěte známé lidi z vašeho regionu nebo udělejte známé lidi z vašich zaměstnanců. Přihlašte je do soutěží, kde ze sebe mohou udělat hvězdy. Podobně můžete skrze ankety a soutěže propagovat celý podnik.
  • Svěřte reklamu do rukou zaměstnanců. Motivujte je k tomu, aby podnik doporučovali. Dobrou referenci může podat nejen obsluha, ale také účetní, dodavatel nebo správce webu.
  • Využijte volnočasové servery, např. Lunchtime.cz, Kdeobědvat.cz a další gastroportály. Ty se mohou stát dalším bezvadným kanálem, který vám do podniku přivede zejména nerozhodnou klientelu. O svátečním menu či speciálních sezónních akcích můžete informovat na portálech jako např Kudyznudy.cz, Kdykde.cz.
  • I když se aktuálně nedaří, nestěžujte si. Špatné zprávy se šíří rychleji než ty dobré. Pokuste se spíše byznys oživit, např. spoluprací se slevovými portály.
  • Pokud se chystáte některý z tipů vyzkoušet, nenechávejte to na horší časy. Nečekejte a podnikejte. Snáze to jde v lepších časech, než když se nedaří.

Zdroj: podnikatel.cz

 

23. 11. 2016 14:15