Start-up LidskáSíla.cz mění firemní barvy a logo

29. 11. 2016 12:44

Připravte dámě stoličku, mycí prostředky, kýbl, rukavice a stěrku a o ostatní se již nemusíte starat. Zdroj foto: LidskáSíla.cz

Start-up LidskáSíla.cz se na tuzemském trhu úspěšně pohybuje zhruba rok. S expanzí došlo také ke sjednocení vizuálního stylu a komunikace. Na nové identitě společnosti se podílely agentury Lovebrand a Remembership.

Značka nyní využívá fialovou a žlutou barvu a zdůrazňuje slovo „lidská“. Mezi nové symboly komunikace patří palec nahoru nebo srdce na dlani.

Původní logo start-upu.

Původní logo start-upu.

Nové logo start-upu LidskáSíla.cz

Nové logo start-upu LidskáSíla.cz

Služba je postavena na myšlence, že domov je vnímán jako místo pro odpočinek a úkryt, ve kterém chtějí lidé hlavně relaxovat, nikoli uklízet.

Společnost Lidskásíla.cz vznikla v létě 2015. Zakladateli jsou Robert VojáčekMichaela Somolová a Šimon Podlipský. Jako další investor vstoupil do firmy Ondřej Tomek. Firma se chce v budoucnu zaměřit na poskytování i dalších služeb v domácnosti, například péči o seniory.