ChciPráci.cz rozvíjí další fázi komunikační kampaně

ChciPraci.cz

Necelý půlrok poté, co portál ChciPráci.cz spustil své fungování, vychází s druhou částí reklamní kampaně. Hlavní myšlenkou je „že práci na portálu může najít každý, kdo skutečně chce“.

Kampaň ChciPráci.cz cílí nejen na uchazeče o práci, ale také na HR pracovníky a zaměstnavatele, kteří aktivně hledají nové zaměstnance.

Při uvedení na trh se komunikace soustředila zejména na branding a rychlé vybudování značky, ve druhé fázi jde zejména o zdůraznění rozsahu nabídky.

Na vizuálech spolupracovala agentura Cream Prague s fotografy Jiřím Turkem a Janou Jabůrkovou.

Pracovní portál ChciPráci.cz působí na českém trhu od října loňského roku, za projektem stojí americká firma Business Web Solutions a prodej inzerce zajišťuje společnost Advertising One.

Zdroj: E15

 

14. 03. 2016 9:30