Desatero chatování se zákazníky

Co dělat, aby chatování se zákazníky bylo úspěšné a přínosné?

  1. Používejte jazyk vašich zákazníků. Volí-li zákazník přátelskou formu, komunikujte přátelsky, pokud je formální, používejte střídmější formu. Udržujte osobní přístup.
  2. Napište zákazníkům a ptejte se na jejich nákup, ptejte se, jak můžete být nápomocní.
  3. Odpovídejte pouze na to, co víte, pokud nevíte, navrhněte, že zákazníka kontaktujete později.
  4. A ukažte jim, co hledají. Můžete poslat odkaz na zboží či službu přímo do chatu.
  5. Využijte otázek z chatu k aktualizaci obsahu webových stránek.
  6. Otázky na chatu vždy dořešte a ujistěte se, že je zákazník spokojený.
  7. Zákazníkovi vždy poděkujte a vyzvěte ho k další návštěvě. Zákazník musí cítit, že se může kdykoli vrátit a dostane se mu pomoci.
  8. Reálná, skutečná fotografie utvrdí zákazníky v tom, že „jste tam“ a podpoří je v tom, aby se na vás obrátili. Vyhněte se ilustračním obrázkům operátorů.
  9. Píše-li příliš mnoho zákazníků a vy je nestíháte obsloužit, je lepší použít automatickou odpověď a vyžádat si kontakt. Zákazník nenabyde dojmu, že se mu nevěnujete.
  10. Před odchodem z chatu nastavte offline o něco dříve, abyste stihli ukončit chaty a zároveň aby nebylo nutné přijímat chaty nové.

 

11. 10. 2016 13:05