Instagram testuje nakupování

On-line nákupy přes Instagram mají nepochybně velký potenciál

Instagram přichází s novinkou – testuje funkci nakupování. Do budoucna by to mohla být zajímavá možnost, jak rychle a efektivně nakoupit zboží, které zákazník hledá. Nová funkcionalita je založena na tom, že je ke konkrétnímu zboží doplněn tag s cenovkou a odkazem na oficiální e-shop.

Doposud byla situace taková, že pokud nějaký profil zveřejnil fotku konkrétního produktu, uvedl v komentářích odkaz na to, kde je možné si produkt zakoupit. Nová funkce Instagramu činí prodej výrazně efektivnějším. Navíc v detailní nabídce získá zákazník také podrobnější údaje o zboží.

Instagram zatím spolupracuje pouze s dvaceti prodejci na území Spojených států, mezi mezi kterými jsou např. módní firmy Kate Spade nebo JackThreads či optika Warby Parker. Je však zřejmé, že i když je tato funkcionalita teprve na počátku, skýtá velký potenciál.

Zdroj: Czechcrunch

 

02. 11. 2016 22:32