Jak nejlépe vytěžit Black Friday

RTB House, technologická společnost specializující se na sofistikovaná retargetingová řešení, analyzovala stovky kampaní, aby zjistila, jaký růst konverzí mohou zadavatelé reklamy očekávat během Black Friday a Cyber Monday.

Analýzy společnosti RTB House uskutečněné na 40ti trzích ukázaly, že kampaně klientů dosahovaly v porovnání s běžnými výsledky za listopad 2015 o 70 % lepších výsledků na Black Friday a o 30 % na Cyber Monday. Celková návštěvnost stránek se na Black Friday zvýšila o 30 % a na Cyber Monday o 20 %.

Pokud se hovoří o Black Friday, nejde většinou o jeden jediný den, ale spíše celý víkend, kdy se výrazně zvýší dynamika prodejů. „Online prodejci se snaží svým zákazníkům nabídnout nejlepší nabídky v okamžiku, kdy je aktivně vyhledávají. Tím se prodejcům daří zlepšit povědomí o značce a zlepšuje se také vůle zákazníků vrátit se do stejného obchodu. Pokud půjdou obchodníci ještě o krok dále a připraví reklamu přesně na míru zákazníkům, podaří se jim podpořit prodeje ve skupině nejdůležitějších návštěvníků. Tím maximalizují návratnost svých investic,” řekl Vladimír Houba, regionální ředitel v RTB House.

Tři tipy pro on-line marketéry

1) Ukažte zákazníkům produkty, které si chtěli koupit už dříve
S pomocí personalizovaného retargetingu mohou obchodníci v těchto dnech zobrazovat reklamu s produkty, které si potenciální zákazník prohlížel už dříve a mohou tak u něj posilovat přesvědčení, že by měl nakoupit.

2) Přilákejte zákazníky, kteří chtějí nakoupit hned

Reklama, která je rychle responzivní a přizpůsobená individuálním potřebám, vám pomůže zaujmout ty správné uživatele v nejlepším možném okamžiku. S pomocí personalizovaných reklam můžete provádět optimalizaci svých kampaní v reálném čase.

3) Využijte svátky, abyste maximalizovali prodeje a abyste produkty co nejlépe propagovali

Inteligentní reklama a retargetingový nástroj sledují nejen uživatelovu historii a jeho potřeby, ale snaží se v něm vyvolat pocit, že nabízené produkty potřebuje. Využitím kampaně pro období Black Friday budete schopni přivést zákazníka k tomu, aby nakoupil i v průběhu vánočního období a současně můžete zákazníkům ukázat, co víc by mohli potřebovat.

Zdroj: MSM

21. 11. 2016 22:02