Tipsport loví “ajťáky”

www.itlov.cz

Česká sázková společnost Tipsport spustila náborovou kampaň s názvem IT Lov. Cílem kampaně je oslovit zejména studenty a absolventy vysokých škol se zaměřením na informační technologie a získat nové kvalifikované zaměstnance.

Na podporu soutěže a dalších aktivit spojených s IT Lovem vznikl promo spot. V hlavní roli se objevuje herec Hynek Čermák, který „vtrhne do školy a začne lovit studenty“.

“Tak, kamaráde, skončilo ti flákání. U nás budeš v kanclu dva dny v tejdnu. A třetí den už ten tvůj ksicht nechci vidět, protože budeš mít home office, vole.”

Celý spot je možné shlédnout na www.itlov.cz. Výrobu zajišťovala agentura Studenta Media, scénář a režii Kamil Bartošek alias Kazma. Natáčení probíhalo v prostorách VŠE v Praze.

Komunikační kanály a soutěž

Komunikace projektu probíhá výhradně on-line, a to zejména na Facebooku, na webu společnosti Tipsport a také na internetovém portálu IT Lov.

Aktivita je spojena se soutěží, ve které mohou studenti vyhrát např. počítač, cestu do palírny whiskey Jameson v irském Budlinu nebo zapůjčení elektromobilu Tesla. Jednou z hlavních výher je také možnost získat práci u Tipsportu.

Zdroj: itlov.cz, strategie.e15.cz

30. 03. 2016 7:47