Tři tipy pro online marketéry, které pomohou s přípravami na Valentýna

Zdroj: RTB House

Dle analýzy společnosti RTB House, celosvětového poskytovatele moderních retargetingových řešení, vzrostla v loňském roce hodnota prodejů v období 3-5 dní před Valentýnem o 50 %. Společnost uvádí tři tipy, které mohou online marketérům zlepšit výsledky v období před Valentýnem. Jak tedy efektivně oslovit zákazníky?

1. Personalizujte.

Upravte kampaň před Valentýnem individuálně tak, aby co nejlépe odpovídala představám uživatelů. Personalizujte. Najděte zákazníky, kteří chtěli nakoupit, ale on-line nákup dosud nedokončili. Sdělením přímo na míru je můžete ve správný čas opět angažovat.

2. Zjednodušte život zamilovaných.

Připomeňte jim včas, že se blíží důležitý den a využijte k tomu speciální kreativu.

3. Pomozte těm, kteří si vzpomenou na poslední chvíli.

Využijte internetovou reklamu také k tomu, abyste zákazníky ujistili, že zboží máte skladem, případně je nasměrujte na kamennou prodejnu.

Zdroj: RTB House

 

10. 02. 2017 13:38