Vzniká konkurence pro LinkedIn?

Sociální síť ManagementMania.com spouští po dvou letech testování ostrou verzi. Projekt, za kterým stojí český kapitál a vývojový tým se netají globálními ambicemi a zaměřuje se na profesionály a firmy z celého světa. Cílem je trh, na kterém v současné době kraluje LinkedIn.

Tři jazykové mutace, návštěvnost 7-10 tisíc uživatelů denně

ManagementMania.com existuje nyní ve třech jazykových mutacích – česká, slovenská a anglická. Projekt má 6500 veřejných členů, 15 tisíc neveřejných členů a 4500 firemních profilů. Návštěvnost se pohybuje mezi 7 až 10 tisíci uživatelů denně, z čehož polovina připadá na Českou republiku.

Cíle projektu přesahují definici sociální sítě

ManagementMania.com má být více než pouhá sociální sítí, která propojuje profesionály, společnosti a produkty. Má jít o místo pro osobní rozvoj lidí a prezentaci firem. Přibývají tak další části jako AppMania – tržiště podnikových aplikací s hodnocením uživatelů, JobMania – tržiště pracovních nabídek a EduMania jako tržiště vzdělávacího obsahu a nabídky edukačních akcí.

Zdroj: borovan.cz

 

20. 10. 2016 13:31