YouTube zavádí „Bumper“ – mobilní reklamu, kterou nepřeskočíte

Od příštího měsíce nabídne YouTube nový model zobrazování reklamy – tzv. Bumper. Půjde o šestisekundový reklamní klip, který se týká uživatelů jeho mobilní aplikace a který nebude možné přeskočit.

Do Bumperů budou moci inzerenti YouTube vkládat jednoduché slogany či hudební ukázky. „Jsme zvědaví, co s tímto reklamním prostorem kreativci dokážou vytvořit,“ říká produktový manažer videoreklamy v YT Zach Lupei na svém blogu.

Firma se pro tento krok rozhodla poté, co zjistila, že většina uživatelů mezi 18 a 49 lety si spustí video na YT na svém chytrém telefonu či tabletu než na počítači, a to i v případě, že jsou doma. Bumpery obstály v předběžných testech pozornosti uživatelů a schopnosti „zapamatovat si“ obsah či sdělení krátce zobrazené reklamy.

 

27. 04. 2016 20:41