Marketing Festival se letos zaměří na strategie

22. 02. 2017 13:24

Marketing Festival se letos uskuteční 9.–10. listopadu v Kongresovém centru v Praze. Na konferenci vystoupí tři nejlepší přednášející z předchozích let a šest dalších osobností světového marketingu. Hlavní hvězdou programu bude Avinash Kaushik, světová ikona digitálního marketingu a webové analytiky. Přednášet bude také SEO expert Rand Fishkin (Moz) či Bob Hoffman alias Ad Contrarian. Pátý ročník festivalu nabídne celkem 9 přednášek, 50 workshopů a historicky největší návštěvnickou kapacitu.

„Letošní Marketing Festival bude kompaktnější a vědomostně hutnější. Po zkušenostech z loňských let se vracíme ke kořenům. Pozvali jsme jen speakery, kteří mají špičkové know-how, a zároveň je dokáží publiku adekvátně předat. Hlavním kritériem výběru tak byl balanc vysoké informační hodnoty a nadstandardních prezentačních dovednost,“ řekl zakladatel akce Jindřich Fáborský.

Strategie v centru zájmu

Obsahově se konference více zaměří na strategické myšlení. „Úroveň technických znalostí celosvětově stoupá a podstata marketingového úspěchu dnes leží hlavně v propojování různých postupů a jejich zasazování do kontextu. Proto se chceme v přednáškách zaměřit na praktické příklady využití jednotlivých taktik v širším rámci,“ dodal Fáborský.

 

Předprodej vstupenek na konferenci bude spuštěn 14. března v 10:00 na www.marketingfestival.cz. Cena vstupenek je 5 990 Kč (bez DPH).