BILLA slaví 25 let a odmění věrné zákazníky

Zdroj: billa25.cz

Společnost BILLA oslaví v letošním roce 25 let svého působení na českém trhu. Jako odměnu za dlouholetou přízeň přichystala pro své zákazníky velkou spotřebitelskou soutěž, v níž rozdá více než 25 tisíc cen. Soutěž startuje 16. března a poběží až do 28.6. 2016.

Za každý rok tisíc atraktivních cen

Symbolickým vyvrcholením oslav bude velká spotřebitelská soutěž. Hlavní výherce získá luxusní elektromobil BMWi3. Dalšími cenami budou ekologické zájezdy do Rakouska, elektrokola, lety balónem nebo např. 15 vozů Škoda Octavia.

A jak se lze do soutěže zapojit?

Každá účtenka za nákup v hodnotě minimálně 300 Kč bude obsahovat jedinečný kód. Zákazník se může zapojit do soutěže tak, že vymyslí a zašle originální slogan nebo pošle fotografii dle aktuálního kreativního zadání. Slogany bude možné posílat buď formou SMS, nebo online formulářem, fotografie přes MMS, nebo vložením do online formuláře. Pravidla soutěže, zadání aktuálního úkolu i odesílací formulář jsou k dispozici na www.billa25.cz

Odborná porota bude každých 14 dní za účasti notáře vybírat 3500 nejlepších příspěvků, mezi které rozdělí výhry určené pro dané kolo.

Tváří kampaně se stal Václav Postránecký

BILLA počítá s komunikací kampaně prostřednictvím kompletní škály médií, včetně speciálních 40vteřinových televizních spotů, jejichž spuštění je naplánováno na březen.

Tváří celé kampaně je populární herec a moderátor Václav Postránecký, který říká: „Stejně jako spousta lidí v mém okolí, i já jsem se začal více zajímat o to, co konzumuji, a jak kvalitní potraviny tvoří můj jídelníček. BILLA je pro mě synonymem právě takových produktů, proto jsem s radostí přijal nabídku stát se tváří její kampaně. BILLA je mi sympatická i pozitivním naladěním vůči svým zákazníkům.“.

Zdroj: BILLA

17. 03. 2016 8:07