Bubbleology se snaží napravit svou image

Zdroj: bubbleology.cz

Po kauze se zatajenými umělými barvivy se nyní čaje Bubbleology snaží vylepšit svůj obraz s pomocí speciální edice ochucených čajů, které připravily celebrity. V nápojích údajně tentokrát žádná azobarviva nejsou.

Svou tvář nyní značce propůjčil herec a zpěvák David Gránský. Spolupráce bude dle vyjádření společnosti trvat do konce roku. Nápoj umíchal ze zeleného jasmínového čaje, kumquatu, kiwi a pomerančové kůry.

„Samozřejmě o kauze Bubbleology vím, ale také vím, že značka si z ní vzala ponaučení a postupně přechází na nápoje bez umělých barviv. Přesně takový je i můj drink. Namíchal jsem ho tak, aby mi chutnal, takže kdo chce zkusit, jaké mám chutě, má šanci,“ vysvětlil Gránský.

Jak v roce 2017?

Postupný přechod na přírodní barviva je cílem pro Bubbleology na rok 2017. „Chceme zákazníkům v průběhu roku nabídnout všechny varianty našich čajů buď bez barviv, nebo jen s těmi čistě přírodními. V tuto chvíli stále ještě některé ingredience umělá barviva obsahují. Bubble tea je variabilní nápoj, jehož složení či výsledný obsah cukru si vybírá sám zákazník. Snažíme se proto přehledně zveřejňovat složení jednotlivých surovin, produktových listů a výživových hodnot na webových stránkách i našich čajových barech, kde s výběrem poradí proškolení prodejci. Komunikujeme také veškeré novinky fanouškům na sociálních sítí a přes média,“ vysvětlil country manažer značky Bubbleology Jaroslav Švadlenka.

24. 12. 2016 11:10