ČSOB odstartovala kampaň na refinancování půjček

Zdroj: www.csob.cz

Zdroj: www.csob.cz

ČSOB uvádí od května kampaň na konsolidaci spotřebitelských úvěrů. Klíčovým benefitem je úrok 5,9 %. Ten klient získá, pokud převede k ČSOB své půjčky v minimální výši 50 000 Kč a zároveň také platební styk.

 „Atraktivní úvěrovou sazbou, komunikovanou v nové kampani, se chceme klientům zapsat do povědomí jako banka, do které si mohou přijít nejen pro výhodnou půjčku, ale která je tou správnou volbou i pro každodenní život,“ říká Renata Němcová Pixová, ředitelka marketingové komunikace ČSOB.

Komunikace v médiích

Nový 30sekundový televizní spot začíná záběrem na počítadlo s popiskem „Platíte navíc“, na kterém se načítá částka za zbytečně vysoké splátky. Ve druhé části se objevuje počítadlo s názvem „S ČSOB ušetříte“ a snadné řešení v podobě Totálního refinancování u ČSOB.

Kampaň, na které spolupracovala agentura Creative Brand, respektuje stávající komunikační koncept ČSOB a kromě televize se s ní potkáte také na internetu, sociálních sítích, na pobočkách a v osvětlených vitrínách ve městech.

Zdroj: ČSOB

12. 05. 2016 7:48