„Kdo se sbalí na Bali?“ Nová letní kampaň, kterou uvádí ROSSMANN

Síť drogerií parfumerií ROSSMANN přináší letní kampaň s názvem „Kdo se sbalí na Bali?“. Kampaň poběží do 17. července 2016. Kreativa vznikla ve spolupráci marketingu společnosti ROSSMANN ČR a agentury Kaspen.

Média a partneři

Budou využita celoplošná média – tisk, on-line, rádio a POS materiály na prodejnách. On-line kampaň zajišťuje agentura RoiStory. Věrnostní kampaň probíhá ve spolupráci s cestovní agenturou Invia.

Princip kampaně

Zákazníci získají za každých 200 korun nákupu 1 bod do hrací karty. Při koupi speciálně označených produktů mohou získat bodů i více. Získané body pak mohou proměňovat za slevy na vybrané produkty a navíc každý týden soutěžit o 10 zájezdů v hodnotě 20 000 korun od cestovní agentury Invia dle vlastního výběru. Hlavní cenou letní kampaně je exotická dovolená na Bali v hodnotě 200 000 korun. Registrace na soutěže o zájezdy probíhá přes webovou stránku www.rossmann.cz.

 

Pro spolupráci s Invií jsme se rozhodli z důvodu široké nabídky, kdy si zákazník může na jednom místě vybrat zájezdy od více než 300 CK kamkoli, případně si připlatit a díky tomu se svobodně rozhodnout, kam cestu podnikne,“ uvedla Kateřina Olšáková, marketingová manažerka společnosti ROSSMANN.

Zdroj: ROSSMANN

11. 05. 2016 8:28