Oplať úsměv – Orbit pro SOS dětské vesničky

Kampaň Oplať úsměv, zdroj: www.orbitklub.cz

Značka Orbit představuje novou charitativní kampaň s názvem „Oplať úsměv“. Cílem je informovat českou populaci o významu dentální hygieny u dětí a zároveň prostřednictvím partnera kampaně, SOS dětských vesniček, pomoci chránit úsměvy ohrožených dětí. Kampaň pro značku Orbit zajišťuje agentura AMI Communications.

Princip akce

Zapojit se lidé mohou tak, že v období od 1. 4. do 15. 5. 2016 koupí jakékoli žvýkačky bez cukru z portfolia značky Orbit. 1 % z ceny výrobku poputuje na pomoc dětem v SOS dětských vesničkách.

Patronkou projektu se stala moderátorka a modelka Iva Kubelková, která říká: „Jako matka vnímám úsměv svých dětí jako něco nesmírně důležitého a také si uvědomuji důležitost zdravého úsměvu v soukromém i pracovním životě. Zároveň jsem přesvědčena, že právo na úsměv mají všechny děti. Skrze kampaň „Oplať úsměv“ značky Orbit může každý z velmi snadno nás rozzářit nejeden úsměv a pomoci dětem, které v životě neměly tolik štěstí.“

Kde se s kampaní potkáme

Kampaň bude komunikována klasickými PR aktivitami a využity budou také on-line kanály. Pro aktivitu byla vytvořena webová platforma www.orbitklub.cz, s komunikací se počítá také na Facebooku a Instagramu značky Orbit. V rámci webu vznikne speciální záložka „Oplať úsměv“.

Kampaň doprovodí výrazné instore vystavení v sítích vybraných prodejců jako například Globus, Billa a Penny Market.

Zdroj: www.orbitklub.cz

 

 

01. 04. 2016 8:19