Orion uvádí – Půlhodinu pro rodinu

Orion - Kampaň Půlhodinu pro rodinu

Orion - Kampaň Půlhodinu pro rodinu

Výrobce čokolád Orion spouští novou kampaň nazvanou „Půlhodinu pro rodinu“. Kampaň vznikla na základě nového positioningu značky, který je blíže rodinám a komunikuje produkty Orion ve spojení s rodinnými okamžiky.

Klíčovým prvkem je téměř dvou minutové video, které se natáčelo přímo v továrně Zora v Olomouci. Ve spotu z reálného prostředí továrny si zahrála celá řada zaměstnanců společnosti Nestlé. Před kamerou se objevil i ředitel závodu Andrew Ethell. Video komunikuje také spotřebitelskou soutěž, ve které mohou zákazníci vyhrát přesýpací hodiny naplněné kakaovým práškem. S jejich pomocí si pak mohou odměřit svou půl hodinu pro rodinu.

V rámci kampaně se počítá s vytvořením videí, ve kterých čeští YouTubeři ukáží, jak svou půl hodinu pro rodinu odměřenou přesýpacími kakaovými hodinami využijí oni sami.

Kreativní koncept kampaně připravila reklamní agentura Zaraguza. Produkci spotu zajistila společnost Punk Film s režisérem Janem Zajíčkem a kameramanem Jiřím Málkem. Počítá se s využitím on-line médií, jejichž nákup a plánování zajistila agentura ZenithOptimedia.

 

03. 05. 2016 12:04