Snickers – Který špatný fanoušek jsi, když máš hlad?

www.snickers.cz

Značka Snickers startuje svou první kampaň v novém vizuálním stylu. „Nový koncept se nese v duchu jednoduché geometrie s důrazem na modrou a červenou barvu namísto dřívější hnědé. Cílem je dodat značce prostřednictvím výrazně jednoduššího designu snadno rozeznatelný, nadčasový vzhled, díky němuž bude okamžitě rozpoznatelná nejen v rámci regálů v obchodech,“ uvádí Radovan Veselý, brand manažer značky Snickers.

Kampaň navazuje na loňské téma sportovních fanoušků a sleduje globální komunikační linku „Když máš hlad, nejsi to ty“ tentokrát v podobě otázky „Který špatný fanoušek jsi, když máš hlad?“. Součástí kampaně je mj. soutěž, ve které se mohou spotřebitelé zapojit do hry o 900 cen jako je například elektronika či sportovní zboží.

Mechanika soutěže

Zúčastnit se může každý kdo pošle tři nasbírané samolepky, které jsou v čokoládových tyčinkách Snickers, obstará si hrací kartu, která je k dispozici v místech prodeje nebo na www.snickers.cz a dle vlastních preferencí zvolí kategorii fanouška. Každá kategorie má svou soutěžní otázku a konkrétní výhru. Nakonec je ještě potřeba registrovat sken nebo fotku hrací karty na webu značky společně s odpovědí na soutěžní otázku. Vyhrávají ti nejrychlejší se správnou odpovědí.

Komunikace kampaně

Kampaň využívá kromě rozsáhlé podpory v místech prodeje také PR aktivity a komunikaci na webu a Facebooku. Akce běží do 10.7.2016 a za kreativou stojí agentura 2Fresh.

 

15. 04. 2016 9:58