Věrnostní kartu využívá 94 % českých zákazníků

Věrnostní karty využívá při svých nákupech stále více Čechů. Průměrně má zákazník deset karet, z čehož osm využívá aktivně. 94 % zákazníků aktivně používá alespoň jednu věrnostní kartu.

Jednoduchost, přehlednost a jasný systém

Od věrnostního programu zákazníci očekávají úsporu ve slevách, jednoduchost, přehlednost a jasný systém odměn a benefitů. Vyplývá to z aktuální studie společnosti GfK Czech.

Vedou širokosortimentní řetězce, drogerie a lékárny

Na českém trhu jsou nejznámější a zároveň i nejrozšířenější karty širokosortimentních řetězců, kde lidé obecně nejčastěji nakupují, drogistických řetězů a lékáren. Podle počtu uživatelů dominuje věrnostní klub Tesco Clubcard, programy drogistických řetězců Teta a dm drogerie markt, lékárny Dr. Max a dále věrnostní programy řetězců Penny Market a Billa.

Z hlediska míry loajality zákazníků ke značce / řetězci na základě osobní zkušenosti s kartou si velmi dobře stojí dopravce RegioJet, řetězce Teta, IKEA, Dráčik, CineStar, Tesco nebo Dr. Max. Jako nejvíce inovativní vnímají zákazníci věrnostní program řetězců Teta, Tchibo a Globus.

Zajímavé je, že zákazníci stále preferují plastové karty před mobilními aplikacemi pro věrnostní systémy.

Zdroj: GfK Czech

09. 02. 2017 12:52