Věrnostní karty považují Češi za užitečné

Podle nejnovějšího průzkumu společnosti Shell, který provedla ve spolupráci s agenturou STEM/MARK, jsou věrnostní programy značek mezi zákazníky v České republice stále velmi oblíbené.

Češi průměrně vlastní 4 karty k různým věrnostním programům a 2/3 dotazovaných je považují za smysluplné a důležité.

Nejoblíbenější věrnostní programy

Z výsledků průzkumu dále vyplývá, že nejčastěji se Češi účastní programů velkých obchodních řetězců a obchodů s potravinami (jako například Tesco, Teta drogerie, Penny Market, Billa a DM drogerie markt), jedna třetina dotazovaných považuje za velmi výhodné členství v oblasti čerpacích stanic.

Charakteristika “věrných” spotřebitelů

Do věrnostních programů vstupují o něco více ženy než muži a nejčastěji jejich výhody využívají spotřebitelé ve věku 30 až 44 let. Zajímavé je, že celých 36 % dotazovaných cíleně sbírá body kvůli konkrétní odměně.

Zdroj: mam.idnes.cz

 

 

18. 04. 2016 8:43