BRANDstorming aneb jak na budování značek

Logo konference BRANDstorming

Budování značky je dlouhodobý proces. Ten, kdo v něm uspěje, dokáže využít potenciál brandu, a to mu přináší výsledky do byznysu. Nejde jen o vizi či logo, jde o cestu.

Třetí ročník konference již v březnu

Know how v budování brandu můžete načerpat mj. na konferenci BRANDstorming, kterou pořádají 8. března TUESDAY Business Network a Lovebrand. V rámci třetího ročníku vystoupí např. zakladatel konzultantské firmy Lovebrand Matez Jindra, který na příkladech realizovaných výkumů ukáže, jak může výzkum mezi zákazníky dovést k lepší značce.

Dalším prezentujícím bude Tomáš Mrkvička z YOUNG & RUBICAM, který se zaměří na to, jak probíhal rebranding RWE na Innogy. O vývoji značky Home Credit bude mluvit Michal Richtr z Dynamo design.

Dalšími tématy konference bude také strategie přetváření značky v jasnou a dlouhodobou komunikaci. Dozvíte se, jak se vyvarovat nejčastějších chyb při řízení značek a Lumír Kajnar (grafický designer, který navrhoval novou vizuální identitu Skautu) prozradí, jak řídit vizuální styl, se kterým pracuje 1000 grafiků.

Kompletní program konference je k dispozici na webu akce.

 

16. 02. 2017 12:32