Čtvrtý ročník Marketing Festivalu hostí Ostrava

Homepage Marketingového festivalu v Ostravě

Od 19. do 22. října se v Ostravě v hale Gong koná festival věnovaný digitálnímu marketingu. Na festivalu vystoupí přes padesát řečníků či lektorů mezi nimi například Frederick Vallaeys, CEO, OPTMYZR, Kevin Hillstrom, Prezident, MINETHATDATA, Michael Lykke Aagaard, Senior Conversion Optimizer, UNBOUNCE, Colin Woon, Head of SEO, O2 (TELEFÓNICA UK) nebo Stephen P. Anderson, Chief Experience Officer, Bloomboard, a další.

Pro účastníky bude připraveno 16 přednášek, 10 případových studií, 4 párty a PechaKucha Night. Již ve čtvrtek proběhne 30 odborných workshopů.

Další marketingové akce

V Ostravě se budou také konat další marketingové akce, které budou přístupné i pro ty, kdo se nezúčastní vlastního festivalu, jako např. Poslední středa z produkce H1.cz, PPC OFFLINE od agentury KOFEIN, E-shopist s marketingovým ředitelem Alza.cz pořádaného Acomware nebo Setkání copywriterů OVACOPI.

Zdroj: marketingfestival.cz

 

07. 10. 2016 10:41