ČSOB redesignuje pobočky a mění se i obsluha klientů

Nové technologie v redesignované pobočce v nákupním centru Černý Most, zdroj: ČSOB

Síť poboček ČSOB prochází významným redesignem, v rámci kterého bylo doposud otevřeno 22 poboček v nové podobě a do konce roku by jich mělo přibýt minimálně dalších 5. Banka přináší nový koncept poskytování služeb, příjemné prostředí s nadčasovým designem a pokročilými technologiemi.

Exteriér pobočky, zdroj: ČSOB

Exteriér pobočky, zdroj: ČSOB

„Pobočky budou mít svou roli i v budoucnu, zvláště pak při řešení specifických požadavků. Klient bude náročnější a na pobočky bude spíše chodit konzultovat složitější potřeby, především z oblasti investic, bydlení a pojištění. Při úpravě poboček ČSOB využíváme zkušenosti z obslužného modelu pro každodenní drobný servis základních produktů a služeb používaný v Era finančních centrech, které spojujeme se zkušeností z  poboček ČSOB v oblasti poradenství a prémiových služeb,“ říká Martin Vašek, výkonný ředitel útvaru Klientské služby ČSOB.

Interiér pobočky na Černém Mostě, zdroj: ČSOB

Interiér pobočky na Černém Mostě, zdroj: ČSOB

Tři obslužné zóny

ČSOB vytvořila nový model a standardy obsluhy a člení obchodní místa do tří obslužných zón: Convenience zóna, Poradenská zóna pro řešení komplexních potřeb klientů v oblasti bydlení, zhodnocení úspor a ochrany majetku a života a v neposlední řadě Premium zóna pro klienty s vyšší bonitou.

Pobočky jsou vzdušné a klient si může vybrat místo, kde chce být obsloužen. K dispozici je wi-fi a na LCD televizích naleznou klienti nabídku produktů a služeb.

Biometrický podpis

Nově mohou klienti ČSOB, Ery a Poštovní spořitelny na všech pobočkách a finančních centrech podepisovat smlouvy k účtům, kartám, elektronickému bankovnictví i úvěrům prostřednictvím biometrického podpisu.

 

 

17. 10. 2016 11:21