Jaromír Jágr v nové kampani společnosti Klenoty Aurum

Jaromír Jágr Klenoty Aurum, Foto: Braňo Šimončík

Jaromír Jágr Klenoty Aurum, Foto: Braňo Šimončík

Společnost Klenoty Aurum vytvořila novou kampaň navazující na předchozí komunikaci zastřešenou hlavním heslem „Šperky nejsou hřích“. Oproti minulým letům však v kampani nefigurují modelky a krásné ženy, ale ústřední postavou se stal muž, kterým je jeden z nejoblíbenějších Čechů, Jaromír Jágr. Díky originálnímu spojení Jaromíra Jágra a společnosti Klenoty Aurum vznikl zastřešující slogan: „Náš klenot“, který doprovází fotografie předního slovenského módní fotografa Braňo Šimončíka.

 

A jak vnímá skutečnost, že je považován za národní klenot sám Jaromír Jágr? „Všechno má své pro a proti. Záleží na situaci. Popularita a to, že jsi klenotem pro národ a fanoušky, je takový bonus. Ocenění, že děláš něco, čeho si lidé váží. Pokud by mi to bylo protivné, tak by se mi ani nelíbila moje práce. Je to spojené s tím, že tě lidé respektují a vzhlíží k tobě. Malé děti tě berou za vzor, máš určitou zodpovědnost a musíš se podle toho chovat.“, říká Jaromír Jágr a dodává: „Někdy nemáš vůbec na nic náladu, řešíš své problémy a musíš kontrolovat své emoce, nedávat nic najevo. To bývá hodně těžké a ne vždy se mi to povede. Fanoušek mě potká třeba jen jednou a vím, že podle mé reakce si mě bude pamatovat celý život. Někdy prostě není druhá šance, takže je nutné si uvědomovat, že máš zodpovědnost za své chování a názory, které někomu ovlivňují život.“

Kampaň běží od 21. dubna a naplánovaná je na dva roky. Využívá megaboardy, print, web a POS materiály a PR.

 

Zdroj: Klenoty Aurum

 

 

26. 04. 2016 10:52