Pražské jaro s originálním vizuálním stylem od Dynamo design

Ukázka nového komunikačního stylu Mezinárodního hudebního festivalu Pražské jaro, autor: Dynamo design

Mezinárodní hudební festival Pražské jaro představil nový vizuální styl, který je založen surrealistickém konceptu propojujícím hudební nástroje se zpěvnými ptáky – symboly jara. Autorem konceptu a kampaně je studio Dynamo design, které zvítězilo ve výběrovém řízení na dodavatele pro 3 ročníky.

Komunikační koncept

Koncept s názvem „Musica Magica“ přichází s originálním výrazovým pojetím. Hudební nástroje v něm ožívají a plynule se vpíjejí do jiných objektů, aby nakonec vytvořily nového tvora – zpěvného ptáka, symbol jara.

„Z komunikačního hlediska festival získává nezaměnitelnou vizuální podobu, jejíž výhodou je intuitivní srozumitelnost pro širokou cílovou skupinu. Střídání několika motivů pomáhá kampani zůstat svěží, udržet déle pozornost a „neokoukat se“. Nacházení každého dalšího pěvce by se dalo s nadsázkou přirovnat k módnímu chytání pokémonů“, zmiňuje jeden z autorů Martin Holub.

Zdroj: designportal.cz

 

 

 

06. 12. 2016 13:22