Končí věrnostní program Port, který uvedla Prima

Klíčový vizuál karty Port

Televize Prima upouští od věrnostního programu, který uvedla před třemi měsíci. Ten byl postaven na partnerství s Českou pojišťovnou a obchody. Marketingový program Port zahrnoval klubovou kartu Port, skrze kterou mohli diváci čerpat nabídku partnerských obchodů a poskytovatelů služeb. Mezi nejvýznamnější patřila Česká pojišťovna, Baťa, Intersport, Pet Center, Husky, Fann, České dráhy či Eurolines. Projekt Prima Port však nenaplnil očekávání a proto končí.

Karta bude fungovat pouze do 15. ledna 2017 a Prima vrátí pořizovacích 100 Kč všem, kteří je zaplatili. Konec projektu s sebou přináší také personální změny. S dvanácti lidmi, kteří se na programu podíleli se Prima rozloučí.

„Na základě zkušeností z tohoto projektu pracujeme na inovovaném řešení, které by bylo více efektivní pro Primu, a zároveň více přitažlivé pro širokou veřejnost. Přímá komunikace se zákazníky zůstává i nadále naší strategickou prioritou, proto připravujeme několik dalších projektů,“ uvedl Marek Singer, generální ředitel TV Prima.

Zdroj: FTV Prima

15. 12. 2016 12:58