Marty Neumeier: Brand Flip

Foto: anfas.cz

Studio AnFas vydává novou publikaci Brand Flip od amerického odborníka na branding Martyho Neumeiera. Ten navazuje na svou dřívější publikaci Brand Gap (AnFas, 2008), v níž se zabýval tím, jak překonat propast mezi obchodní strategií a designem. V novém titulu na Brand Gap navazuje a hodnotí změny, které do oblasti brandingu vnesl nástup sociálních sítí a dalších technologických inovací.

Firmy dnes řídí zákazníci

„Prohlubující se propojenost světa a moc, kterou díky ní získávají zákazníci, obrací fungování firem vzhůru nohama,“ píše Neumeier v předmluvě a dodává: „Otázkou není, jestli dojde k disrupci vašeho podnikání, ale kdy k ní dojde.“ Kniha je pak jakýmci návodem, jak se s probíhajícími změnami vyrovnat a jak z nich těžit.

Neumeier se postupně dotýká toho, jaká je v současnosti role zákazníků, jak pracovat s jejich kmenem a posilovat jejich loajalitu ke značce. Věnuje se ale například i důležitosti autenticity komunikace, úloze zákaznického servisu nebo způsobům komunikace firemních hodnot.

Knihu lze zakoupit online na adrese www.brandflip.cz.

Zdroj: designportal.cz

21. 02. 2017 13:38