Start-up Incomaker přichází s novým systémem pro analýzu a optimalizaci dat

Start-up Incomaker vyvinul systém pro analýzu a optimalizaci dat, se kterým se chystá stát evropským lídrem v této oblasti. Incomaker syntetizuje práci mnoha marketingových nástrojů, které jsou běžně dostupné. Program zanalyzuje data, připraví konkrétní doporučení a vytvoří marketingový plán. Oproti konkurenčním projektům na trhu je Incomaker komplexní a vykazuje výsledky.

“Z našich sekundárních výzkumů vyplynulo, že marketingové týmy věnují až 80 procent svého času úkolům, které by mohly být automatizovány. A už jsme si to potvrdili také v praxi. Například původní příprava kampaně zabrala jednomu z klientů zhruba 80 minut a s Incomakerem se dostal na čtvrthodinu,” uvedl spoluzakladatel projektu Tomáš Šalamon.

Pomocník pro marketéry

Program například navrhne, kdy máte oslovit jakou skupinu zákazníků, jaké prostředky byste k tomu měli použít a navrhne také šablony sdělení, čímž ušetří marketingu třeba hodiny práce. Podle Tomáše Šalamona je program vhodný pro malé i větší firmy. Klienty nezahrnuje zbytečnými tabulkami a stovkou analýz a v jednoduchém uživatelském rozhraní ukazuje spíše konkrétní kroky pro zlepšení a využití dosavadních dat. Do budoucna by měl zahrnovat také video-průvodce.

Zdroj: ihned.cz

09. 12. 2016 11:46