Časopis Týden v prodejích překonal v březnu Reflex

Zpravodajský časopis TÝDEN, který vydává mediální dům EMPRESA MEDIA, zvýšil prodeje a překonal svého hlavního konkurenta v dané kategorii, magazín Reflex. Podle oficiálního auditu ABC ČR byl průměrný prodaný náklad v březnu 56 472 výtisků a TÝDEN tak Reflex pokořil o více než čtyři tisíce kusů.

„Zvýšené prodeje časopisu TÝDEN mi dělají radost, především proto, že potvrzují naši tezi, že rozhoduje kvalitní obsah a čtenáře zajímají jak aktuální politické kauzy, tak i další obsah našeho titulu,“ řekl Jaromír Soukup, předseda představenstva EMPRESA MEDIA. Za zvýšenými prodeji stojí také zlepšení v prodeji elektronického předplatného a kampaň realizovaná prostřednictvím TV Barrandov.

Tradiční zpravodajský časopis TÝDEN vychází od roku 1994 každé pondělí a přináší aktuální zprávy, analýzy, reportáže, rozhovory a komentáře z domova i ze světa.

 

 

 

10. 05. 2016 10:24