Česká televize uzavírá spolupráci s novými PR agenturami

Česká televize začala nově spolupracovat se třemi soukromými PR agenturami. Jde o agentury Bison & Rose, AMI Communications a Stance Communications. Podle slov tiskové mluvčí ČT Alžběty Plívové se jedna ze zakázek týká komunikace nových pořadů ČT na sociálních sítích a internetu, druhá komunikačních a organizačních aktivit ČT v rámci kulturních a charitativních projektů a třetí kampaně Evropské vysilatelské unie na podporu médií veřejné služby.

„Maximální hodnota rámcové smlouvy je 9,7 milionu Kč na dobu čtyř let, tedy cca 2,5 milionu na rok a tři agentury,“ informovala tisková mluvčí a připomněla, že ČT nemusí vyčerpat celou částku.

Je třeba odborníků zvenčí?

V souvislosti se zakázkou zdůrazňuje deník MF Dnes ve svém článku, že jednu z firem „spoluvlastní poradce ministra vnitra“ (Miloš Růžička z Bison & Rose) a upozorňuje na to, zda by v případě České televize nemělo jít o zajištění služeb interně prostřednictvím vlastního oddělení komunikace, tiskového oddělení a oddělení nových médií.  Česká televize k tomu uvádí: „Jde o zakázku, jejímž cílem je zlepšit komunikaci původní tvorby České televize a jejích pořadů primárně na internetu a sociálních sítích. Česká televize nemá v této expertní oblasti vlastní odborné pracovníky a je pro ni neefektivní je dlouhodobě zaměstnávat.“

Znovuvypsaný tendr

Připomeňme, že výběrové řízení bylo vypsáno již v dubnu 2016, ale ČT ho zrušila, protože dostala pouze dvě nabídky, z nichž jen jediná postoupila k posuzování. Poté vypsala nové výběrové řízení se stejným předmětem. Obdržela čtyři nabídky, z čehož jedna byla vyřazena, protože nesplnila požadavky v zadání. V lednu 2017 poté došlo k dohodě se třemi firmami a nyní jsou uzavírány rámcové smlouvy.

Zdroj: Mediář, idnes.cz

15. 02. 2017 12:29