Kampaň pro MS v kanoistice s „českými gladiátory“

Klíčový vizuál kampaně vytvořené v režii agentur Sport Invest Marketing a Beneš & Michl

Agentury Sport Invest Marketing a Beneš & Michl připravily kampaň na mistrovství světa v rychlostní kanoistice, které se do České republiky vrací po 59 letech. Šampionát se uskuteční na konci srpna v Račicích v Ústeckém kraji.

Klíčový vizuál je postaven na „gladiátorských“ fotografiích mistra světa Martina Fuksy a olympijského medailisty Josefa Dostála. Kampaň se objeví v outdooru, v rádiích a v tisku.

Boj o vítězství do posledního dechu

„Cílem kampaně je přilákat návštěvníky do Labe arény Račice. Součástí marketingové strategie je však i roadshow, která si klade za cíl propagaci sportů obecně,“ vysvětluje za Sport Invest Marketing předseda představenstva David Trávníček.

Podle kreativního ředitele Jana Beneše bylo cílem vytvořit silný vizuál, který vyvolá emoce a dodal „Oba reprezentanty jsme tak pasovali do role novodobých gladiátorů, kteří do posledního dechu budou bojovat o vítězství. “

Zdroj: mam

 

21. 02. 2017 13:16