Na trh vstupuje nová digitální agentura specializovaná na zdravotnictví

HealthBeat, první česká digitální komunikační agentura, která se chce zaměřit výhradně na oblast zdravotnictví, vstoupila na trh. Jde o partnerskou společnost firmy Praga Medica, která se zabývá zdravotní turistikou. HealthBeat bude poskytovat komplexní řešení digitální komunikace pro své klienty s důrazem na kreativu, obsah a sociální sítě. Agentura cílí zejména na farmaceutické firmy, nemocnice, polikliniky nebo specializované zubní, oční, reprodukční a estetické kliniky.

Výkonným ředitelem se stal Jan Nízký

V čele agentury HealthBeat bude Jan Nízký. Ten v minulosti působil např. ve společnostech CET 21, Seznam.cz či Burda Media. Spoluvlastníky jsou také Zdeněk Dvořák, David Fiala, kteří vlastní dvoutřetinový podíl. Řízení sociálních sítí se ujal Radim Horák.

Jan Nízký uvedl: “Zkušenosti Praga Medica v oblasti on-line marketingu ve zdravotnictví a převádění poptávek v realizované zákroky jsou pro HealthBeat obrovským přínosem. Oproti jiným digitálním agenturám přinášíme klientům specifické know-how a znalost jejich problematiky, což šetří hodně jejich času a umožňuje nám dosahovat lepších výsledků.”

 

18. 01. 2017 12:44