O2 a T-Mobile spouští kampaně na své televize

O2 TV

O2 TV

O2 i T-Mobile proti sobě spouští reklamní kampaně, ve kterých komunikují nabídku svých digitálních televizí.

O2 ukazuje funkce a láká na bezplatné vyzkoušení

Operátor O2 ve své nové kampani ukazuje zejména všechny originální funkce své digitální televize a snaží se nalákat diváky, aby televizi vyzkoušeli po dobu dvou měsíců zdarma.

“V průběhu posledních dvou let jsme směrem k zákazníkům komunikovali všechny funkce, pomocí kterých dokáže O2 TV zásadním způsobem změnit způsob sledování televize. Dokonce jsme vytvořili i vlastní patent – MD/multidimenzi, která dává zákazníkovi možnost vybírat si záběry nebo zápasy, které chce sledovat,” vysvětluje David Duroň, ředitel O2 TV. “A právě kombinace divácky lákavého obsahu a spousty funkcí dělá z naší televize nejatraktivnější produkt na trhu, který chceme dát ochutnat všem lidem v České republice,” dodává Duroň.

Kreativní koncept využívá „televizní hlavy“ a kampaň je postavena jako velkolepá módní show, která divákům prezentuje tu nejatraktivnější televizi, která zamotá hlavu úplně každému.

Kampaň připravil interní kreativní tým O2, produkci zajistila společnost Armada Films. Režie se zhostil Tomáš Řehořek. Na vizuální stránce spolupracovalo O2 se známým fashion fotografem Standou Merhoutem.

Kampaň poběží v televizi, na internetu. Bude k vidění v outdooru a tisku. Samozřejmostí je komunikace ve značkových prodejnách. Součástí aktivit jsou rovněž instalace ve vybraných obchodních centrech.

O2 prodejna Flora, zdroj: O2

T-Mobile sází na koncept kliniky s Ivanem Trojanem

Od začátku května poběží také nová vlna kampaně T-Mobilu, která rozvíjí koncept kliniky. Hlavním aktérem je herec Ivan Trojan.

Kampaň vytvořila agentura Saatchi & Saatchi a T-Mobile využije ke komunikaci televizi, sponzoring, print, outdoor, ambientní média, online, sociální sítě a shopy. Spot v produkci Boogie Films natočil Tomáš Bařina, za kamerou stál Sebastian Milaszewski.

Zdroj: O2, strategie.e15.cz

02. 05. 2016 8:36