PR Klub ocenil nejlepší firemní média v soutěži Zlatý středník

Vyhlášení soutěže Zlatý středník 2015, zdroj: www.zlatystrednik.cz

Poslední dubnový čtvrtek udělil PR Klub opět ceny v soutěži Zlatý středník. V té se každoročně hodnotí nejlepší firemní periodická i neperiodická média.

 

Do 14. ročníku se přihlásilo 127 periodik a odborná porota udělila 12 prvních míst ve čtrnácti kategoriích. Nově přibyla cena Grand Prix za grafiku, obsah i celkové zpracování. Do Síně slávy byl uveden Václav Pavelka z Native PR.

Dvojnásobní držitelé prvních míst

Hned dvakrát byla prvním místem oceněna agentura Boomerang Publishing za nejlepší interní časopis Kompas pro ČSOB a nejlepší B2C časopis ČILICHILI pro Vodafone Czech Republic. Dalším dvojnásobně oceněným se stala agentura KPMG Česká republika za Adventní kancelář v kategorii inovativních médií a nejlepší B2B časopis Marwick.

V porotě letos zasedl také zkušený grafik

Média hodnotilo šest odborných porot složených z předních PR odborníků či majitelů firem. „Letos jsme navíc do každé poroty přizvali zkušeného grafika coby grafického supervizora. Záměrem je udržet nasazený vysoký standard grafického zpracování a poskytnout zpětnou vazbu přihlašovatelům nejen z obsahového, ale i grafického hlediska,“ vysvětlit Petr Langer, předseda Výkonného výboru PR Klubu.

Novinky 14. ročníku

V této sezóně prošel Zlatý středník několika inovacemi. Změnily se kategorie, přibylo hodnocení nejlepší webové stránky, aplikace či profilu na sociálních sítí. Přihlašovatelé se také dočkali nových cen Grand Prix, o jejichž udělení rozhodl pětičlenný Výkonný výbor PR Klubu. Ceny Grand Prix si odnesly časopis Univerzity Karlovy Forum, TON Catalogue a KPMG ČR za Adventní kancelář a B2B časopis Marwick.

O soutěži Zlatý středník
Profesní soutěž Zlatý středník se poprvé uskutečnila v roce 2002. Hodnotí firemní periodická i neperiodická média určená k reprezentaci společnosti, prezentaci výrobků a služeb vůči zákazníkům, obchodním partnerům nebo zaměstnancům. Dále hodnotí i původní české texty a PR texty otištěné ve firemních tiskovinách či ve veřejných médiích. Další podrobnosti o soutěži a kompletní přehled přihlášených a oceněných médií, vč. seznamu porotců jsou uvedeny na www.zlatystrednik.cz.

Zdroj: zlatystrednik.cz

03. 05. 2016 11:07