Překvapí CNC s Trhákem konkurenci?

Deník Blesk společnosti Czech News Center zahajuje od pátku 13. ledna novou soutěžní hru Blesk Trhák. Soutěž potrvá až do 12. února a spočívá v tom, že čtenáři najdou na titulních stranách hrací kupon a po odtržení jeho prostřední části okamžitě zjistí, zda vyhráli některou z cen v souhrnné hodnotě 17,6 milionu korun.

Cílem aktivity je nejen zvýšení prodaného nákladu deníku Blesk a Nedělního Blesku, ale také na zvýšení návštěvnosti serveru Blesk.cz.

Soutěže založené na náhodě umožnil nový loterijní zákon

CNC označuje novou soutěž za revoluční, protože tento koncept soutěže v minulosti nemohl být aplikován díky loterijnímu zákonu. Až nový loterijní zákon umožňuje vydavatelům pořádat čtenářské soutěže, v nichž se vyhrává na základě náhody.

„Uživatelsky se jedná o nejjednodušší a nejatraktivnější hru, kterou nikdo jiný na trhu nenabízí,“ uvedl marketingový ředitel CNC Libor Berka.   

Komunikační mix

Komunikace nové hry se se objeví napříč všemi tituly společností CNC a CN Invest, na billboardech,  v místě prodeje (přednostní vystavení, plochy v sítích HDS a Geco), na všech hlavních televizních a rádiových stanicích a také na sociálních médiích. Komunikace zahrnuje i všechny uživatele Blesk Mobilu prostřednictvím SMS zpráv.

Zdroj: CNC

13. 01. 2017 13:07