Reklama Budweiseru vyvolala výzvy k bojkotu

Budweiser Super Bowl commercial

Příznivci amerického prezidenta Donalda Trumpa se chystají bojkotovat pivo Budweiser společnosti Anheuser-Busch InBev. Negativní reakce vyvolal spot vysílaný v rámci Super Bowl.

Minutová reklama vypráví příběh cesty spoluzakladatele firmy Adolphuse Busche z Německa do USA v roce 1857, který se po příjezdu setkal s nepřátelstvím a protipřistěhovaleckými náladami.

Reklamu „Born The Hard Way“ vytvořila agentura Anomaly New York a spot režíroval Chris Sargent.

Podle některých je to paralela se současným postojem vůči muslimským uprchlíkům. Viceprezident Anheuser-Busch Ricardo Marques ve svém prohlášení uvedl: „Toto komerční sdělení ukazuje začátek cesty Budweiseru, a i když se odehrává v 19. století, je to příběh, o kterém věříme, že bude souznít s dnešní podnikavou generací – těmi, kteří nadále usilují o splnění svých snů.“  Zároveň ale ujišťuje, že reklama není odpovědí na imigrační změny Trumpovy vlády a není politická. Trumpovi fanoušci však o tvrzení firmy nejsou přesvědčeni a volají po bojkotu piva.

Zdroj: mam.ihned.cz

 

 

06. 02. 2017 12:49