Skrz.cz poprvé v televizi a rozhlasu

skrz-cz-kampan-2016

Komunikační vizuál kampaně Skrz.cz, autor: Woman agency

Tuzemský vyhledávač slev Skrz.cz spouští na začátku dubna rozsáhlou kampaň. Je to poprvé v historii, kdy se s reklamou pouští mimo on-line komunikační kanály. Kampaň, jejímž hlavním motivem se staly sirény, upozorňuje na začátek výhodných sezónních nákupů, které budou startovat vždy první středu v měsíci ve 12 hodin za zvuku zkoušky sirén.

TV spot poběží na FTV Prima a také YouTube. Radio spoty budou nasazeny na Rádiu Impuls, kde bude navíc uveden koncept “Impulsy slevového inspektora”, který bude představovat speciálně vybrané slevy pouze pro posluchače Rádia Impuls. Součástí kampaně bude také tištěná inzerce a bannerová reklama na webu včetně orámování českých zpravodajských webů.

Nová komunikační kampaň byla připravována ve spolupráci s agenturou Woman agency pod taktovkou kreativní ředitelky Báry Novotné.

 

04. 04. 2016 12:38