“Sorry jako” v kampani Dotykačky

09. 02. 2017 13:21

Klíčový vizuál kampaně Dotykačky

Výrobce pokladen pro elektronickou evidenci tržeb využil pro svou kampaň zlidovělého rčení ministra financí Andreje Babiše “sorry jako”. Pod tímto heslem nabízí Dotykačka slevu 41 % na svůj hardware, a to od 7. do 19. února. Kampaň běží v televizi (Nova), v rádiu (Radio United), na sociálních sítích a také v tisku.

Časově omezenou akcí motivuje Dotykačka k včasnému nákupu

“Heslem ‚sorry jako’ se na oko omlouváme konkurentům, které naše sleva nejspíš nepotěší,” řekl marketingový ředitel Dotykačky Rudolf Sehnal.

„Už v první vlně EET se nám podařilo získat tržní podíl přesahující 10 % a ten si nyní hodláme udržet. Zároveň chceme časově omezenou akcí obchodníky motivovat k včasnému nákupu pokladny, aby pokud možno neopakovali chybu podnikatelů z první vlny. Ti, kteří nechali nákup až na poslední dny před startem EET, mnohdy skončili se zařízením zcela nevhodným pro jejich podnikání,“ uvedl manažer komunikace Michal Wantulok.

Zdroj: Mediaguru