“Sorry jako” v kampani Dotykačky

Klíčový vizuál kampaně Dotykačky

Výrobce pokladen pro elektronickou evidenci tržeb využil pro svou kampaň zlidovělého rčení ministra financí Andreje Babiše “sorry jako”. Pod tímto heslem nabízí Dotykačka slevu 41 % na svůj hardware, a to od 7. do 19. února. Kampaň běží v televizi (Nova), v rádiu (Radio United), na sociálních sítích a také v tisku.

Časově omezenou akcí motivuje Dotykačka k včasnému nákupu

“Heslem ‚sorry jako’ se na oko omlouváme konkurentům, které naše sleva nejspíš nepotěší,” řekl marketingový ředitel Dotykačky Rudolf Sehnal.

„Už v první vlně EET se nám podařilo získat tržní podíl přesahující 10 % a ten si nyní hodláme udržet. Zároveň chceme časově omezenou akcí obchodníky motivovat k včasnému nákupu pokladny, aby pokud možno neopakovali chybu podnikatelů z první vlny. Ti, kteří nechali nákup až na poslední dny před startem EET, mnohdy skončili se zařízením zcela nevhodným pro jejich podnikání,“ uvedl manažer komunikace Michal Wantulok.

Zdroj: Mediaguru

09. 02. 2017 13:21