Startuje MS v hokeji a s ním i reklamní kampaně

V Rusku dnes odstartuje 80. mistrovství světa v ledním hokeji a svou kampaň již také odstartovala společnost Škoda Auto, která je oficiálním partnerem hokejového šampionátu.

Kampaň obsahuje humorné reklamní spoty s tzv. offroad hokejistou ve 4 verzích, které na sebe navazují jako seriál a komunikuje kompletní řadu vozů s pohonem všech 4 kol.

Kampaň je vytvořena pro lokální trh a připravila ji agentura Fallon s produkční agenturou Filmservice. Režisérem spotů je Štěpán Fok Vodrážka.

Kromě spotů  v průběhu power breaků při hokejových přenosech bude mít Škoda Auto branding také v televizním studiu ČT Sport. Dále poběží tisková kampaň a kampaň v on-line médiích a na sociálních sítích. Vznikla speciální www.skoda-4×4.cz. Digitální kampaň vytvořily agentury Bistro a Zaraguza.

 

06. 05. 2016 10:49