Coca-Cola v Čechách s Ester Ledeckou

07. 02. 2017 13:04

Klíčový vizuál nové kampaně značky Coca-Cola

Avizovaná celosvětová změna designu značky Coca-Cola se dostala také na tuzemský trh. Odstartovala reklamní kampaní, kterou provází slogan Design se mění. Skvělá chuť zůstává. Vyber si tu svoji.

One Brand Strategy zavedla Coca-Cola v loňském roce a všechny varianty Coca-Coly zastřešila červeným diskem s logem značky. Označení verzí „Zero“ a „Light“ se přesunulo nad logo a je uvedeno menším písmem.

Osobnost pro ČR – Ester Ledecká

Pro Českou republiku se symbolem rebrandingu snowboardistka Ester Ledecká, která již začala používat nově navrženou helmu, jejíž design pro Coca-Colu navrhl bratr závodnice, výtvarník Jonáš Ledecký.

“Ester je dokonalým ztělesněním hodnot brandu Coca-Cola,” prohlásil Michal Blaško, “její schopnost ovládnout snowboard a lyže na závodní úrovni ilustruje hlavní myšlenku naší kampaně, že jedna osobnost může vítězit ve více disciplínách.”

Lokální adaptaci komunikace má na starosti slovenský McCann Erickson. Nákup médií zajišťuje Starcom a kampaň můžete potkat na outdoorových plochách, na internetu, v obchodech a v televizi.