Na sociálních sítích trávíme přes dvě a půl hodiny denně

Z průzkumu AMI Digital Index za 1. čtvrtletí 2016 vyplývá, že čeští uživatelé stráví na sociálních sítích v průměru 159 minut denně.

Pětina respondentů uvedla, že obvykle tráví na sociálních médiích 4 hodiny denně, což rozhodně není málo. 23 % respondentů uvedlo, že sociální média používá 1-2 hodiny denně a 21 % uživatelů tráví tímto způsobem méně jak půl hodiny času denně.

Roste syndrom dvou obrazovek

Dlouhodobě v Čechách také roste počet lidí, kteří zároveň sledují/používají televizi a další zařízení (mobil, tablet nebo laptop). Televizi má průměrný český divák zapnutou asi čtyři hodiny denně.

Pokud jde o způsob konzumace sociálních médií, v pasivním přijímání vede YouTube s 94 % uživatelů. Z pohledu aktivního vkládání příspěvků dominuje Facebook, na který denně přispívá asi 19 % uživatelů (týdně je to přes 43 %). V aktivním vkládání příspěvků pak následují Instagram a Twitter.

 

Podle průzkumu AMI Digital Index v České republice pouze 3 % lidí s přístupem k internetu nepoužívají žádné sociální sítě.

Zdroj: AMI Digital

11. 05. 2016 7:51