Novinka na trhu nealko piv – Polotmavý Birell – Citrón

Birell polotmavý s citrónem, Autor: Leo Burnett

Birell polotmavý s citrónem, Autor: Leo Burnett

Ochucená nealko piva jsou stále oblíbenější. V loňském roce vypili Češi o polovinu více nealko piv než v roce 2014. Lídr kategorie, značka Birell, nyní přináší jarní novinku Birell Polotmavý – Citrón.

 

Podle manažerky značky Birell Veroniky Hořákové, souvisí rostoucí oblíbenost ochucených nealko piv se změnou životní stylu: „Lidé mají den nabitý povinnostmi a ve volných chvílích se snaží žít aktivně. Stále více lidí pravidelně běhá, jezdí na kole nebo chodí cvičit. A k tomu všemu se ideálně hodí ochucené nealkoholické pivo. Na rozdíl od mnohých jiných nealkoholických nápojů neobsahuje žádná umělá barviva ani konzervanty. Je to prostě nápoj moderního aktivního člověka.“

 

Ochucených nealko piv na trhu přibývá, polotmavých je ale minimum. „Najít tu správnou kombinaci polotmavého nealko piva s ovocem je náročné. U Polotmavého Citrónu se to ale podařilo, což potvrdili lidé ve spotřebitelském testu. Birell Polotmavý – Citrón jim chutnal stejně jako naše nejprodávanější příchuť Pomelo&Grep,“ dodává Veronika Hořáková.

Jarní kampaň

Značka využívá pro komunikaci staronový spotu od Leo Burnett a chuť na citronovou příchuť podporuje paraglidingem, který je hlavním motivem 10 sekundového tag onu, který doplňuje loňský TV spot.

V outdoorové komunikaci televizní tag on podpoří impozantní outdoorové plochy s detailním záběrem na běžkyni, která se právě osvěžuje Birellem. Stejný motiv pak bude použit do tiskové kampaně, aktivity budou probíhat i na onlinu. Značka vychází z kreativy s hlavní ideou „Není nic lepšího“, která zobrazuje ty nejlepší momenty dne stráveného aktivně venku, ve kterých si člověk nejvíce vychutná nealkoholické osvěžení.

V outdooru značka využívá vizuál s detailním záběrem na sportující ženu s Birellem. Tentýž motiv pak využívá tisková kampaň.

Zdroj: Plzeňský Prazdroj

 

18. 04. 2016 7:57